Veel Gestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met EVC?

U kunt ons een e-mail sturen op info@evcramenendeuren.be, waar ons klantenserviceteam u graag helpt met alles wat u nodig heeft!

 

Verzenden jullie wereldwijd?

Neen, enkel binnen België.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat wij ernaar streven bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, moet u eventuele wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na bestelling doorgeven. Alle verzoeken na dit tijdstip worden afgewezen. 

 

Welke betaalmethoden accepteert u?

Wij accepteren alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en PayPal-betalingen.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra tijd voor de verwerking van uw bestelling tijdens feestdagen en uitverkoopseizoenen. Wij verwerken bestellingen tussen maandag en vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen vanaf de besteldatum verwerkt en de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Houd er rekening mee dat wij in het weekend niet verzenden.

 

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Vanwege de grote vraag kan het 2 tot 4 weken duren voordat bestellingen arriveren.

Voor sommige producten die wij niet op stock hebben kan dit 8 weken zijn.

 

Is er parkeergelegenheid?  

Ja vlak naast onze toonzaal/showroom hebben wij een parking.

 

Kan ik bij jullie terecht voor info/vragen omtrent premies? 

Ja wij helpen u hier graag mee verder.

 

Is mijn hond welkom in de toonzaal? 

Jazeker.

 

Wat zijn de mogelijke premies die ik kan gebruiken? 

Hoe hoog de premies exact zijn, is afhankelijk van het factuurbedrag en/of het aantal klussen dat je laat uitvoeren en tevens ook uw inkomsten.

Voor verdere informatie kan u steeds gaan kijken op: https://www.vlaanderen.be/premies-voor-renovatie